skeva

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av MM Politis - 16 februari 2012 07:41

Satt och tittatde på jockis sida igen , hade någon skit tävling! Då fick man de bekräftat att de var enbart 15 åringar som va inne på hans sida!
Då kom jag och tänka på mitt förra "jobb"  är väl 5 år sen nu tror ja, men de blev ju givietvis inget långvarit! Fick ju vara där enbart för att jag skulle sköta mig antar jag!
Var 3 jobb i 1 skulle man kunna säga! Vaktmästare från 7-14  fritidsledare från 14-16, fredagar typ personlig assistent.
Där av namnet Marcus påfritids istället för politis....

Givietvis kunnde jag ju inte hålla mig i skinnet där heller..

Fick ju sköta alla ungar själv ibland..så där bra idé.. En gång när vi skulle ställa upp på led för att gå till matsalen 
Jag väntade på att alla ungar skulle ställa upp, och dom är tvunga och vänta att gå innan jag säger till:) lite som Tyskland förr itiden skulle man säga.Problemet var bara att jag gick till matsalen(liten bit och gå) och utanför står de ett gäng lärare som jag jobbade med  dom tittar på mig och frågar va ungarna är? 

Då hade jag "glömt" dom på fritids ..fick jag ju gå tillbaks och hämta dom. Men dom stog fan kvar!

Vi hade någon lektion också vet jag och jag var sällan på bra humör eftersom de var 20 ungar som springer runt och skriker slåss gråter och allt annat helvete du kan tänka dig!Och alla ser likadana ut i håret för dom har vart hos fadi och klippt sig kort och busigt.
Vi hade någon knep och knåp lektion och jag fick va nere  med dom bråkiga barnen i källaren, jag och en annan lärare , fritzel tror jag han hette. Vi satt där och trixade lite me saker och ting , ungen som var i jämte mig satt och vässade en penna i en maskin så den blir så där jävla vass att man kan jaga med pennfan, och när den var precis så där jävla vass tar han ut den och sätter den i min arm , utan att tänka mig för tar jag ut penna ur armen och sätter den i hans arm, fast inte lika hårt dock , men han börja lipa som fan (skumt) och säger att jag huggt honom med en penna(golbög), men jag blånekar ju de. Men han högg mig aldrig mer , och blev lite snällare....

mer hände men men 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards