skeva

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av MM Politis - 13 februari 2012 07:19

Måndag morgon, fantastiskt!

Buss fällde träd – över två kvinnor rubrik från Aftonbladet

Jag ser bara framför mig att bussen står och hugger ner träd, eller att trädet springer och bussen fällde de...hmm
fast så gick de ju inte till...eller?

Sen är de ju givietvis om Whitney.
För mycket pengar är tydligen inte så bra, de är ju inte första gången detta händer!
Dom som inga pengar har vill ha , dom som har massa pengar och som sitter i den sitsen att de går åt helvete önskar att dom inte hade pengar.
Dom som har jobb önskar ibland att dom inte hade så dom fick vara hemma, och dom som är hemma önskar dom hade jobb.Märkligt de där..Houston we have a problem!

Typ som när man köper en godispåse, men får välja vad man vill, iallafall de som finns och man tar de man gillar men när man väl kommer hem så sitter man och pillar i påsen, stoppar ner handen och tar upp nåt kollar på de, slänger ner biten igen och byter till nåt annat fast man bara har tagit de man tycker om..

Man måste acceptera att ibland är vissa stunder piss.Har gått igenom regn o rusk som har kostat tårar
det kan jag konstatera. För det är en konst att leva.
Man kanske missar några chanser men det kommer flera
har levt i motgång, har levt de tvärtom. Har alltid nöjt mig med mindre än vad jag bett om
har aldrig gapat efter mer än vad jag har behövt men vissa minnen sitter kvar
tills den dagen jag dör. Ingenting kan sänka mig nu för det vi hade då är inget jag kan tänka mig nu o jag hoppas det finns något som kan skänka mig tur.
för det jag har får inte glida mig ur händerna nu, så bah ”Kom då”
tills jag inte pallar mer. Vi kan låtsas att det regnar tills nåt faller ner.

Nä ja vet inte ........



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards