skeva

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

snyft!

Av MM Politis - 9 februari 2012 15:01


oj vad många ledsna jocki fans de finns! detta är fantastiskt roligt tycker jag!

här är ett ledset fan (tror han är 15 år ) eller nåt..

gustav björklund

gustav björklund

Torsdag 9 feb 13:37

din blogg är skrämmande pinsam, det ser fan ut som någon har släkt dig med en spadde.
Kolla på dig seriöst ...
Om du har såna problem över jocke, läs någon annans blogg din skeva jävel ..

 

(ska ja bli ledsen över detta?) min blogg heter skev..hmm..
http://www.mondoblog.se/gusten

MM Politis

Torsdag 9 feb 14:48

oj oj gustav! det är faktist någon som har släkt mig med en spade en gång! du är uppmärksam du!
och skev är jag:) tack!
och du behöver ju inte läsa min blogg då så är vi sams sen?






 
 
jag hoppas du kan sova om nätterna nu och inte är allt för ledsen så tänkte du skulle få nåt och tänka på

All glädje utan rotmos är konstlad glädje!!

(de där funderar jag med på iofs så vi får väl se vem som sover bäst)

 
 
Ingen bild

Mimmi

9 februari 2012 15:26

haha

Ja, jag skulle oxå gissa på 15 ungefär, om han tycker det är så sjuuukt pinsamt att ställa klockan fel..

och det heter SLÄCKT för i helvete, SLÄKT är en helt annan sak

MM Politis

9 februari 2012 15:27

hur kul som helst!

 
Ingen bild

saralundberg.bloggo.nu

9 februari 2012 21:00

Gisses vad arg du verkar vara hela tiden xp

MM Politis

9 februari 2012 22:15

Tack

 
Niklas Persson

Niklas Persson

10 februari 2012 09:32

He he he, jag funderar mer på vad en spadde är?? Kanske inte så pass att jag ligger sömnlös men ändå!

Den där jockiboy eller vad han kallar sig, jag är på din sida! Vilken jävla tomte till idiot!! Jag blir mållös hur kan man, nej vi skiter i den diskussionen och konstaterar han är störd bara!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

MM Politis

10 februari 2012 09:41

ja de funderade ja med på! en spatel? en spatel flera spadde kanske?

ja hatar honom!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MM Politis - 17 februari 2012 07:46

denna blogg har flyttat hit    http://www.mondoblog.se/politis/ ...

Av MM Politis - 16 februari 2012 07:41

Satt och tittatde på jockis sida igen , hade någon skit tävling! Då fick man de bekräftat att de var enbart 15 åringar som va inne på hans sida! Då kom jag och tänka på mitt förra "jobb"  är väl 5 år sen nu tror ja, men de blev ju givietvis inget lån...

Av MM Politis - 15 februari 2012 09:51

(Detta är en meningslöst text) Å när jag tänker tillbaks då blir jag sentimental , jag har för mig i hjärnan hur allting hända och vad,vem man kä'nner som barn och vem som lämnade stan.Dessa tider de va längesen en spännande dag , jag minns... ...

Av MM Politis - 14 februari 2012 07:14


Värsta fb veckan är här tror jag...sportlov vilket innebär att de kommer att uppdateras dubbel så mycket med barn och fika mer än vanligt +att de är alla hjärtans dag ,fan jag spyr. vilket innebär att min tjej kommer säkert spy på mig man jag bryr mi...

Av MM Politis - 13 februari 2012 07:19

Måndag morgon, fantastiskt! Buss fällde träd – över två kvinnor rubrik från Aftonbladet Jag ser bara framför mig att bussen står och hugger ner träd, eller att trädet springer och bussen fällde de...hmmfast så gick de ju inte till...eller?Se...

Ovido - Quiz & Flashcards