skeva

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

jockiboy!

Av MM Politis - 4 februari 2012 11:12

”Jockiboi” felaktigt anklagad för smittan

– Det värsta som hänt sedan jag blev offentlig"– Jag har drunknat i mejl under dagen. Ett femtiotal tjejer som jag har haft sex med är förbannade och tycker att jag är det största svinet."
Och de tycker du är skumt?

Är de verkligen de värsta som hänt?


Från hans blogg!

Blev du pissad i munnen när du var på Rhodos i somras?
Svar:
Ja ja jag bad en snubbe pissa mig i munnen på fyllan


Ligger du även med minderåriga?
Svar: Min gräns går vid 15år precis som lagen.
Skulle aldrig riska min karriär för en sån sak


"knullar "med en smörpåse
Pressbilden ligger han naken med "avföring" över sig
Vadå för karriär ?


och andra svin saker han gjort så tycker han att detta är de värsta , knullar man med alla tjejer som han får knulla med är det väl inte så konstigt om han nu "råkat" göra de! jag fattar inte ens att tjejer vill vara med han? över kuken på han står de "sug slyna"  visst de är väl lite roligt men va fan...
Önskar hans pappa hette Josef och han låste i honom i källaren , kanske våldtog honom med en kniv då och då!  Han snackar om alla WT  hoes han knullar , men är inte han ett av dom största Wt som gått i ett par skor!!?Du är så ful , se ut som du brunnit och någon släckt dig med en spade!


Jockigay som tror  att han är en stor tv profil (pedofil)för att han medverkat i kungarna i tylösand!
haha!!
snacka om att sitta på höga hästar ( som han förmodligen hade satt på)


jag hoppas du  dör snart!
eller kom ner hit


Trevlig lördag!

 
 
Malin

Malin

6 februari 2012 13:32

Underbar blogg! Sådana borde det finnas fler av.

http://maulinee.bloggplatsen.se

MM Politis

6 februari 2012 14:01

tack!

tycker bara de borde vara min:)

 
gustav björklund

gustav björklund

9 februari 2012 13:37

din blogg är skrämmande pinsam, det ser fan ut som någon har släkt dig med en spadde.
Kolla på dig seriöst ...
Om du har såna problem över jocke, läs någon annans blogg din skeva jävel ..

http://www.mondoblog.se/gusten

MM Politis

9 februari 2012 14:48

oj oj gustav! det är faktist någon som har släkt mig med en spade en gång! du är uppmärksam du!
och skev är jag:) tack!
och du behöver ju inte läsa min blogg då så är vi sams sen?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MM Politis - 17 februari 2012 07:46

denna blogg har flyttat hit    http://www.mondoblog.se/politis/ ...

Av MM Politis - 16 februari 2012 07:41

Satt och tittatde på jockis sida igen , hade någon skit tävling! Då fick man de bekräftat att de var enbart 15 åringar som va inne på hans sida! Då kom jag och tänka på mitt förra "jobb"  är väl 5 år sen nu tror ja, men de blev ju givietvis inget lån...

Av MM Politis - 15 februari 2012 09:51

(Detta är en meningslöst text) Å när jag tänker tillbaks då blir jag sentimental , jag har för mig i hjärnan hur allting hända och vad,vem man kä'nner som barn och vem som lämnade stan.Dessa tider de va längesen en spännande dag , jag minns... ...

Av MM Politis - 14 februari 2012 07:14


Värsta fb veckan är här tror jag...sportlov vilket innebär att de kommer att uppdateras dubbel så mycket med barn och fika mer än vanligt +att de är alla hjärtans dag ,fan jag spyr. vilket innebär att min tjej kommer säkert spy på mig man jag bryr mi...

Av MM Politis - 13 februari 2012 07:19

Måndag morgon, fantastiskt! Buss fällde träd – över två kvinnor rubrik från Aftonbladet Jag ser bara framför mig att bussen står och hugger ner träd, eller att trädet springer och bussen fällde de...hmmfast så gick de ju inte till...eller?Se...

Ovido - Quiz & Flashcards