skeva

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av MM Politis - 12 februari 2012 14:12

buhh uuhh Whitney Houston den lille crack negern är död..åh va sorligt.Hon hade väl händerna för djupt ner i honungsburken i natt eller bär det nu var, kan inte tänka mig att hon halkat i badrummet efter en lugn natt! Har nämligen inte läst de, för jag kunde inte bry mig mindre.

skriv inte om de då för helvete din dumme jävel..

Nä jag tänker inte gör de mer nu!

Där emot när jag kom hem igår efter att hämtat tjejen i jkpg så står de 4 polisbilar vid gymmet där jag bor och en hel del folk. Ännu ett bröllop tänkte jag... jo då visst var de så, ett bröllop som spårat ut, ett bröllop som ni aldrig kommer glömma! vilken dag!

-Kommer ni ihåg när farfar spöade skiten i farmor för hon inte åt upp tårtan på festen och de spårade ut totalt.
vilken fest vi hade! 
Poliserna kom och tog farfar och vi fick hämta både farmor och farfar i eksjö
farfar på polishuset och farfmor på sjukhuset!

Men jag bara gissar nu.. de blir lite roligare då!

mer kommer säkert senare!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards