skeva

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av MM Politis - 10 februari 2012 07:29

Igår fick vi ett ryck och städade hemma jag och flikkan, diskade tvättade dammsög och skurade.Eftersom jag är bäst på att skjuta på saker,så va detta jävligt bra gjort. När jag gick och dammsög och skurade kom jag och tänka på när man bodde hemma och mamma gick runt som jag gjorde/gör  och man satt vid tv:n och när hon kom med dammsugaren
-Lyft på fötterna

-men va fan ..

satt man och tänkte på att helvete va tråkigt de där ser ut.Och de är verkligen så jävla tråkigt som de ser ut ..fy fan
sånt där måste man ha en hustomte( eller bo hemma) till, speciellt vika och hänga upp tvätt!
Och jag blir alltid  svettig när jag håller på med att skura och dammsuga ..är de för jag är tjock?
Blir ju inte lättare heller när två katter hänger på var sin sida i skurmoppen.

En liten milstolpe?! igår med 230 läsare, inte så illa pinkat av en trähäst.

för övrigt är de ca 80 ledsna arga jocki fans men ändå!? Man kanske skulle göra som han? "satsa" på sig själv !?
 Han är så korkad att han inte ens kan få hjärnhinneinflammation. 

Någon som tycker jag är arg av mig med..
jag?
jag är väl inte arg för helvete din jävla *******
jag är väl aldrig arg..


kriminell som billybutt men snäll som lilleskutt..nä.


 





 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards