skeva

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av MM Politis - 9 februari 2012 15:01


oj vad många ledsna jocki fans de finns! detta är fantastiskt roligt tycker jag!

här är ett ledset fan (tror han är 15 år ) eller nåt..

gustav björklund

gustav björklund

Torsdag 9 feb 13:37

din blogg är skrämmande pinsam, det ser fan ut som någon har släkt dig med en spadde.
Kolla på dig seriöst ...
Om du har såna problem över jocke, läs någon annans blogg din skeva jävel ..

 

(ska ja bli ledsen över detta?) min blogg heter skev..hmm..
http://www.mondoblog.se/gusten

MM Politis

Torsdag 9 feb 14:48

oj oj gustav! det är faktist någon som har släkt mig med en spade en gång! du är uppmärksam du!
och skev är jag:) tack!
och du behöver ju inte läsa min blogg då så är vi sams sen?






 
 
jag hoppas du kan sova om nätterna nu och inte är allt för ledsen så tänkte du skulle få nåt och tänka på

All glädje utan rotmos är konstlad glädje!!

(de där funderar jag med på iofs så vi får väl se vem som sover bäst)

Av MM Politis - 9 februari 2012 08:10

Dom senaste dagarna har jag ca 160 st(för mig är det många ) som är inne och läser , varför vet jag inte står ju bara skit, bättre nu går och köper en ding ding värld!



ser ju iofs att en del jocki fans är här inne  men va är dom max 12år, som vill se ett kioskmongo med dagens runk...och som är insmetad i bajs och kiss
va fan , dagens runk är en runk punkt slut va fan ..skaffa en tjej så slipper du knulla smörpåsar och runka i skräddare!


mer kommer

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards