skeva

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av MM Politis - 6 februari 2012 08:07

HAHA. Var inne och kollade hans sida idag igen och fick se nåt underbart!
fittnyllet har kört in i en stenmur och ligger på sjukhus! Gid kan ha läst mitt förra inlägg!
Jag är inte ledsen !
 


å vilka är inte där ..jo hans små äckliga Wt flikkor , jag känner ingen sympati för den jävlen, de är nästan så man ska ha fest hemma idag för att fira ! Kunde dom inte bara grävt ner han på gran canaria och sagt att han runkade ihjäl sig ..jag hade inte saknat honom!

Hej Alla Jockibois Bloggläsare….
Jag heter Andreas Sundqvist och är delägare av Mondoblog!
Som ni vet är vi nere på Gran Canaria och hittar på spektakel.
Och idag har det tyvärr hänt en hemsk olycka med Jockiboi.

Jockiboi skadades då han körde in i en stenmur under ett gocart race vi hade idag,Varför han krachade är komiskt även om det är väldigt hemskt det som hänt.
Han gjorde dagens runk i gocarten när han körde föri kameran och sedan tappade fokus på vägen och sedan körde han av banan in i en stenvägg.Han blev medvetslös med förmodade nackskador.
Vi bar ut han på en bår till vägen så ambulansen snabbt kunde hämta upp honom. Här nere är det inte alls samma säkerhet i Gocart race och bilarna går väldigt mycket fortare än vi är vana vid i Sverige.
Enligt dom rapporter vi fått från sjukhuset har Jockiboi vaknat till liv men har 2 brutna revben och kraftig hjärnskakning.
Så ikväll har varit en hemsk kväll då alla Sveriges tidningar har ringt och telefonen gått varm, Jag hoppas ni alla har full förståelse för att Jockiboi inte kan blogga just nu.
Men förhoppningsvis är det ingenting allvarligt med nacken och han kan åka hem redan imorgon, Men inatt blir han kvar på sjukhuset.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards