skeva

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av MM Politis - 7 februari 2012 07:42

Tyvärr så hände det inget allvarligt med en jävlen! Är dock lite bakis efter att ha firat, men de var det värt!`Är så jävla trött på honom!

Är även trött på alla barn uppdateringar på fejjan!Jag känner var enda unge ,fast jag aldrig träffat dom!De är som om man jobbar på  deras dagis!
Jag förstår ju om man fått barn och lägger upp en bild så där, är väl inget konstigt med de.
Men resten...jag förstår om breivik var trött på ungar!!

Är iofs rätt trött på fejjan, har säkert 500 "vänner" men känner knappt några av dom ändå eller kanske,man vet när dom tränar , vilka dagar va dom äter när dom ska gå och lägga sig.  JO, när jag fyller år då känner dom flesta mig ..märkligt!! De är inte så att jag är ledsen över de, de är bara face fakta!

Och den där förbannade Statsministern vill att vi ska jobba tills vi är 75..75 år va i helvete. Blir de så går jag och köper mig ett rep, tänker hänga på låset tills första bästa rep försäljare (Nä tänker inte hänga mig i låset).När jag fick höra de idag på nyheterna, då kom mitt raseri! vill se att alla politiker jobbar tills dom är 75, förmodligen att dom gör..

Idag tänker jag träna  ca kl 17, äter gör jag efter ca 18.30 och går och lägger mig ca 23

Eat my shorts!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards