skeva

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

jocki fans arg!

Av MM Politis - 8 februari 2012 10:14

ja vet de börjar bli lite mycket om honom nu men han är lite rolig!  Någon bög bloggare som snackat om honom, vilket han inte gillar och han väljer att skriva som rubrik  VIDRIGA JÄVLA MÄNNISKA !

Hmm han själv är ju väldigt fräch.han pissade nyligen i en kondom och hällde det förmodligen  över sig själv med flit.Som han själv säger "knullar " han med en påse med smör, fast igår hällde han i sin salva han har till sin jätte fina gadd
I love HOES..kanon.Måste verkligen sluta med att läsa hans , men tänkte jag skulle reta upp han först! bara hans fans som blir arga dock!



Beccyyy den 2012-02-08 kl. 08:00 skrev:

Avundsjuka, avundsjuka, avundsjuka. Såfort någon BRYR sig om sitt utseende så är man äcklig. Vadfan, låt honom göra som han vill. Du är så jävla grotesk, ”Jockiboi”. Du är en förvuxen fjortispojke och det förvånar mig att du får tjejer. Hoppas att du får AIDS så att du lär dig använda kondom…

  • avatarAnonym den 2012-02-08 kl. 08:11 skrev:
  • Men haha chilla, glömde du att det är Dennis som snackar skit om alla Joakim gav ju bara lite av hans egna medicin.
    Sen är det där inte att bry sig om sitt utseende, ser du inte hur han glänser? Typ en porrskådis som är dränkt i olja..
    Om han snackar skit om andra får han väl fan tåla att han får lite skit tillbaka.

    • avatarM  skrev:

      är väl inte så konstigt att han snckar skit om ”jocke” som tror att han är den största i sverige , för att han är ute på våldtäkts-turné och knullar med smör..

      • avatarAnonym den  skrev:

        Han är sig själv, give it a break…
        Han vågar gå emot strömmen och bara för det får han skit?
        Okey han är väl lite överdriven med det där ang slynor men vafan brudarna verkar ju inte ha något emot det!

        • avatarM skrev:

          han är inte sig själv! han gör så här för att bli känd, ingen normal människa! borde va med i en del av köping istället! alla ”kända” får knulla, bengt magnusson fick säkert med knulla efter de första gångerna som nyhets uppläsare!

          • avatarSandra  skrev:

            Så det har inte slagit dig att han faktiskt vågar gå emot strömmen?
            Jag känner många sjuka människor som är sådär utan att vara kända eller ens vilja bli.
            Ja det fick säkert Dennis också, problem with that?
            Om man har status är det väl självklart att man får mer brudar men jag tror han skulle fått nästan exakt lika många tjejer om han inte var känd ändå.

            • avatarM skrev:

              Nä sandra 14 år och luktar kiss, han hade inte fått brudar!

              • avatarSandra  skrev:

                Herregud ….
                Vem är det som är fjorton år egentligen?
                Slut på argument antar jag…

                Jag förmodar att du har bevis på att han skulle vara brudlös?

                • avatarM skrev:

                  nä har inte slut på de:) bevis har jag väl inte, men finns väl endel wt flickor som skulle knulla med han ändå(du?)! du kanske har bevis för att han skulle få lika många brudar om han inte var känd..säkert!!

                  • avatarAnonym skrev:

                    JagskrevocksåjagTRORatthabskullefåganskamångabruda
                    rändå..

                     
                  • avatarM  skrev:

                    okejdetvarjubraförDIGduschadeluktarkiss

                     
                  • avatarAnonym  skrev:

                    Växupp!

                     
                  • avatarM  skrev:

                    okej, vill också bli stor och knulla med smörpåsar, köra dagens runk…de verkar lovande ..shit

                     
                  • avatarSandra  skrev:

                    Det är mognare än att skriva om kiss i alla fall..
                    Fast det bevisar bara att du inte kan argumentera relevant..
                    Hur gammal är du egentligen? Tolv?!

                     
                • avatarM  skrev:

                  eller? tyckte de va någon som skrev att han kissade i kondom(bra idé) och fick kiss på hela sig..kiss verkar funka de med .ja jag är 12

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MM Politis - 17 februari 2012 07:46

denna blogg har flyttat hit    http://www.mondoblog.se/politis/ ...

Av MM Politis - 16 februari 2012 07:41

Satt och tittatde på jockis sida igen , hade någon skit tävling! Då fick man de bekräftat att de var enbart 15 åringar som va inne på hans sida! Då kom jag och tänka på mitt förra "jobb"  är väl 5 år sen nu tror ja, men de blev ju givietvis inget lån...

Av MM Politis - 15 februari 2012 09:51

(Detta är en meningslöst text) Å när jag tänker tillbaks då blir jag sentimental , jag har för mig i hjärnan hur allting hända och vad,vem man kä'nner som barn och vem som lämnade stan.Dessa tider de va längesen en spännande dag , jag minns... ...

Av MM Politis - 14 februari 2012 07:14


Värsta fb veckan är här tror jag...sportlov vilket innebär att de kommer att uppdateras dubbel så mycket med barn och fika mer än vanligt +att de är alla hjärtans dag ,fan jag spyr. vilket innebär att min tjej kommer säkert spy på mig man jag bryr mi...

Av MM Politis - 13 februari 2012 07:19

Måndag morgon, fantastiskt! Buss fällde träd – över två kvinnor rubrik från Aftonbladet Jag ser bara framför mig att bussen står och hugger ner träd, eller att trädet springer och bussen fällde de...hmmfast så gick de ju inte till...eller?Se...

Ovido - Quiz & Flashcards