skeva

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av MM Politis - 27 januari 2012 10:29

Grattis på förintelsens minnesdag!


Skojade på FB och på jobbet om det där med en bakelse på caféerna för att fira.. Blev lite småtjurig stämning?

Allvarligt.. SLÄPP DET! Det hände inte direkt förra veckan

Jag har släktingar som suttit i "arbetsläger" och fått en fin siffertatuering, det är inte så att jag inte vet vad jag pratar om. Gå vidare för fan...  förintelsen & slaveriet, dom korten kan man inte spela längre!



Lite om det i lillebrors inlägg innan..    Blev inte förvånad, men dock jävligt irriterad , när jag hörde att han fått skit av någon på fyllan ang. bloggen.

Nässjö är ett sånt jävla rövhål..  Om ni stör er, LÄS INTE SKITEN. Om ni ändå måste läsa för att ni Vill hitta nåt att störa er på, kom för fan inte fram på fyllan och hota med div. grejer.

Jag är Bra sugen på att skriva namn, men jag vet ju att den personen i fråga skulle börja lipa Direkt och det är så sjukt töntigt med vuxna män som gråter, så jag håller på det lite..


Men tro mig.. Det finns gaaaanska mycket jag Skulle kunna skriva ut, rykten och även saker jag Vet stämmer. Så man kanske skulle passa sig lite innan man hotar folk när man själv inte har " rent mjöl i påsen" -som det så Passande heter.



Nu ska jag kolla på TV3play, Efterlyst - Invandrarnas egna program , efter " mitt stora feta syrianska bröllop"

 

Hepp!





Av MM Politis - 27 januari 2012 10:10

Om folk tar illa upp eller tycker vi/jag är dum ihuvvet  för de vi skriver och tycker, varför säger ni inte de då?
eller är de bara sånt som ni  tar upp vi matbordet,men hör ju ändå lite, men  vill jätte gärna veta! för vill inte ta detta med er som tar illa upp när ni är fulla, den ända som sagt att hon är arg på mig för det som skrivs här  är mormor..

 alla kan väl inte hålla med? eller..
 så tråkiga är ni...



I'm so so sick, can't handle it
I talk shit, just deal with it

Tidigare månad - Senare månad

GÅ IN HÄR!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards