skeva

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av MM Politis - 24 januari 2012 07:42

Funderade på en grej igår, vilket kan sluta illa om jag gör..

Men har ju börjat träna och är nere på mariagården med Daniel. Är inget folk så man behöver inte slåss om maskinerna vilket vi tycker är kanon.Men för alla som inte vet hur det ser ut där så ligger det ett ålderdomshem(?) där (gymmet ligger i källaren)

När man går i genom där så sitter de alltid ett gäng gubbar och kärringar där, de är här jag började mina funderingar!

Är de lite som ett  college för gammal? Precis innan hissen man åker ner till gymmet så sitter de tuffa gänget som stickar och läser tidingen vid ett stort bord, dom som inte får vara med sitter vid tv:n varför vet jag inte, för alla där sitter och tittar ner i golvet, kanske borde placera tv:n där ?

Och till maten kan man få sig en sup (dom tuffa får nog två)  men då har jag aldrig varit där.(tur de) Kan tänka mig att de är då Girls gone wild börjar på hemmet med wet t-shirt tävlingar , fast utan mening för dom spiller så in i helvete på sig själva, kan tänka mig att de går vilt till under middagen!

Eller!?!

Är det ett dagis för gammla?  förutom att de kommer någon och hämtar dom på eftermiddagen,för när man kommer in luktar det piss och skit, sitter alltid någon vid hissen som skitit ner sig, förmodligen har alla blöjor på sig! (hoppas jag för han vid hissen)
alla har varsin gå-stol fast som dom inte går med utan sitter och sover på! Någon skriker och är tjurig för han inte får göra vad han vill , fast han/hon är gammal nog tycker man!
 
men ja vet inte jag kan ju bara ha fått för mig allt med?

Men varför jag funderar på detta när jag går till gymmet vet jag inte ...

Vad tror ni?

/M

Tidigare månad - Senare månad

GÅ IN HÄR!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards