skeva

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av MM Politis - 20 januari 2012 07:22

Innan jobbet så tittade jag och tjejen på vakna med the voice och denna man?????? var med,   vilken normal människas  dag går åt helvete så fort han pratar, han är så exterm gay så de är sjukt! så fort han börjar med sitt så gick jag loss på inredningen hemma och kastade ut tv genom rutan ,eldade upp soffan, släppte ut katterna,förskte peta ut mina ögon och sticka nåt vast i öronen för att spräcka trumhinnan  och ringde kvinnojouren till tjejen  o, allt för att rädda de som gick. 

Har ju börjat träna med, vilket är jävligt jobbigt. Springer mest på bandet och så nu,så igår tog jag med mig inlines till gymmet och ställde mig och de blev inte jobbigt alls, körde 20 mil utan problem! känndes jävligt bra!va bara att stå helt still så gjorde hjulen resten!

har också köpt sånd där sand till kattlådan som inte ska lukta när dom gör vad dom ska, så jag testade den igår när jag kom hem, luktade inte så mycket..säg inget till tjejen bara nu! blir så konstig stämmning när jag väl kommer hem!


/M

Tidigare månad - Senare månad

GÅ IN HÄR!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards